Shop Mobile More Submit  Join Login
We're Basically Twins by KristaDLee We're Basically Twins by KristaDLee
If Nintendo releases an HD remake of Majora's Mask and doesn't let you take selfies I will be not OK.

EDIT: New rule for this picture. If your comment contains the word "Ben" or the phrase "You Shouldn't Have Done That", I now get to pour alcohol in your eyes. It's the elegy of emptiness statue, the heartless soldier, not the shallow and repetitive internet fad that overshadowed my favorite game of all time.

Thank you and have a pleasant day.
Add a Comment:
 
:iconhililigoula:
Hililigoula Featured By Owner Apr 15, 2016  Student Artist
Oh Meh Ged ! I should draw some thing :V ! That inspires me, all this !
Reply
:iconanimezzlover08:
AnimezzLover08 Featured By Owner May 8, 2015  Student Digital Artist
You shouldn't have done that...











Nose it looks kinda weird!
Reply
:icontmn88:
tmn88 Featured By Owner Jan 8, 2015
Nice artwork!  I always found that elegy of emptiness statue extremely creepy.
Reply
:icon75-canis-dirus-75:
75-Canis-dirus-75 Featured By Owner Jun 23, 2014  Student Traditional Artist
:) Love this pic! <3

Great job! Keep up the good work. ;)

Clap Heart +fav 
Reply
:iconblockman12377:
Blockman12377 Featured By Owner Jun 6, 2014  Student Digital Artist
OMG IT'S BEN :OOOO
Reply
:iconkristadlee:
KristaDLee Featured By Owner Jun 6, 2014  Hobbyist General Artist
:iconimdarkplz:
Reply
:iconnummonkee:
Nummonkee Featured By Owner Jun 3, 2014  Hobbyist General Artist
WHY IS THIS SO HILARIOUS
totes agree with your comment too XD
Reply
:iconawokendarkness:
AwokenDarkness Featured By Owner May 25, 2014  Hobbyist Digital Artist
F*CK THIS IS GENIUS
Reply
:icongirldirtbiker:
girldirtbiker Featured By Owner Apr 24, 2014  Student General Artist
I dunno why I'm laughing so hard xDD This is just plain AWESOME!
Reply
:iconkristadlee:
KristaDLee Featured By Owner May 5, 2014  Hobbyist General Artist
Haha, thanks~
Reply
:iconvaria31:
Varia31 Featured By Owner Apr 22, 2014  Hobbyist Digital Artist
Nooo, not Ben! D: 
lol
Reply
:iconmyn-anthony:
Myn-Anthony Featured By Owner Mar 19, 2014  Hobbyist General Artist
OH GOSH WHY?! D8

Totally agree with you on the selfie thing.
Reply
:iconkristadlee:
KristaDLee Featured By Owner May 5, 2014  Hobbyist General Artist
WHY NOT :iconstudmuffinplz:
Reply
:iconmichiko559:
Michiko559 Featured By Owner Mar 11, 2014  Hobbyist General Artist
Ben is like " this madda fahka..."


SERIOUSLY CANT STOP LAUGHING
X,DDD
Reply
:iconviovi:
VioVi Featured By Owner Mar 11, 2014  Hobbyist Traditional Artist
this is great! hahaha :D
Reply
:iconkristadlee:
KristaDLee Featured By Owner May 5, 2014  Hobbyist General Artist
Thanks~
Reply
:iconelectricsmile:
ElectricSmile Featured By Owner Mar 7, 2014
link you should be more afraid than that...

this is good, so creepy, ben's expression is great. the teeth especially are nice.
Reply
:iconkumiko-the-kitsune:
Kumiko-the-Kitsune Featured By Owner Mar 2, 2014  Hobbyist Artist
DAT. PERVY. FACE.
Reply
:iconkristadlee:
KristaDLee Featured By Owner Mar 2, 2014  Hobbyist General Artist
Hide your kids, hide your wife.
Reply
:iconkumiko-the-kitsune:
Kumiko-the-Kitsune Featured By Owner Mar 3, 2014  Hobbyist Artist
I'm a gurl XD and I don't even have a family
Reply
:iconbendrownedplz:
BenDrownedplz Featured By Owner Feb 28, 2014
Oh lord I love this xDDD
Reply
:iconkristadlee:
KristaDLee Featured By Owner Feb 28, 2014  Hobbyist General Artist
Haha, thank you, Ben!
Reply
:iconhowling-hipster:
Howling-Hipster Featured By Owner Feb 24, 2014  Hobbyist Photographer
No way... XD Ben is definitely my fav creepypasta 
Reply
:iconkristadlee:
KristaDLee Featured By Owner Feb 28, 2014  Hobbyist General Artist
Oh yes way! Heh, it's quite a famous one. Almost more famous than the game itself…! 0~0
Reply
:iconhaydenmaye:
haydenmaye Featured By Owner Feb 23, 2014  Hobbyist Digital Artist
OMG This is just way too funny! A little creepy too, but that's Ben for ya. Love the expressions!
Reply
:iconkristadlee:
KristaDLee Featured By Owner Feb 28, 2014  Hobbyist General Artist
Thanks! It's difficult to put him in something without making it creepy. …Hmmm… I SHALL MAKE THAT MY NEXT GOAL~!
Reply
:iconpeachykirbylover77:
PeachyKirbyLover77 Featured By Owner Feb 21, 2014  Hobbyist General Artist
OH MY GOSH!!! XDXD
Reply
:iconkristadlee:
KristaDLee Featured By Owner Feb 22, 2014  Hobbyist General Artist
Heheh, what can I say….
Reply
:iconpeachykirbylover77:
PeachyKirbyLover77 Featured By Owner Feb 22, 2014  Hobbyist General Artist
Just. The best picture ever! XD
Reply
:iconchristheblue:
ChrisTheBlue Featured By Owner Feb 21, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Yeah.
Reply
:iconkristadlee:
KristaDLee Featured By Owner Feb 22, 2014  Hobbyist General Artist
Yup.
Reply
:iconthehylianhaunter:
TheHylianHaunter Featured By Owner Feb 17, 2014  Hobbyist Digital Artist
This very artwork could itself be a creepy pasta. XDD 
Reply
:iconkristadlee:
KristaDLee Featured By Owner Feb 17, 2014  Hobbyist General Artist
A creepy pasta slithering onto the dinner plate that is my dA account
Reply
:iconpencilfish:
Pencilfish Featured By Owner Feb 17, 2014   Digital Artist
omg
Reply
:iconkristadlee:
KristaDLee Featured By Owner Feb 17, 2014  Hobbyist General Artist
Ikr
Reply
:iconhinata-teh-lefty:
Hinata-teh-Lefty Featured By Owner Feb 17, 2014  Student Photographer
If your picture wasn't enough, the description made me die xD Great job!
Reply
:iconkristadlee:
KristaDLee Featured By Owner Feb 17, 2014  Hobbyist General Artist
Thank you!
Reply
:iconwings-of-art:
Wings-of-Art Featured By Owner Feb 16, 2014  Hobbyist Digital Artist
:iconcreepybenplz: You shouldn't have done that :D
Reply
:iconsambiswas95:
SamBiswas95 Featured By Owner Mar 26, 2016  Hobbyist
Bitch please!! You ain't my boss of me. Go fuck yourself and drown Ben!
Reply
:iconkristadlee:
KristaDLee Featured By Owner Feb 16, 2014  Hobbyist General Artist
He hates getting his picture taken. Never been very photogenic.
Reply
:icongottagoblast:
GottaGoBlast Featured By Owner Feb 15, 2014  Hobbyist General Artist
Ben's face is sooo creepy in this Scared by the Dummy 
Reply
:iconkristadlee:
KristaDLee Featured By Owner Feb 16, 2014  Hobbyist General Artist
He's quite the creeper indeed!
Reply
:iconwanderingchozo:
WanderingChozo Featured By Owner Feb 15, 2014  Hobbyist General Artist
Yes. Selfies MUST be in the game if an HD remake is ever made. 
Reply
:iconkristadlee:
KristaDLee Featured By Owner Feb 15, 2014  Hobbyist General Artist
What else would we do otherwise?
Reply
:iconcortexgalreturns:
CortexgalReturns Featured By Owner Feb 15, 2014  Hobbyist Digital Artist
This reminds me of that time I asked cleverbot who was Ben, the result was being links twin. xD cortexgalreturns.deviantart.co… <<<
Reply
:iconkristadlee:
KristaDLee Featured By Owner Feb 15, 2014  Hobbyist General Artist
Ha! Cleverbot, we meet again
Reply
:iconcortexgalreturns:
CortexgalReturns Featured By Owner Feb 15, 2014  Hobbyist Digital Artist
xD
Reply
:icontwitchyhooligan:
TwitchyHooligan Featured By Owner Feb 15, 2014  Student General Artist
I will buy a 3DS/WiiU just so I can get this game and do this kinda thing.
Reply
:iconkristadlee:
KristaDLee Featured By Owner Feb 15, 2014  Hobbyist General Artist
Worth it
Reply
:iconxmarinx:
xMarinx Featured By Owner Feb 15, 2014  Hobbyist Digital Artist
This is my favorite picture ever. Seriously- I don't know if anything will ever live up to how amazing this picture is and how hard I loled for at least thirty seconds.  Best selfie ever. 
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
February 14, 2014
Image Size
586 KB
Resolution
1196×695
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,674 (1 today)
Favourites
183 (who?)
Comments
67
Downloads
15
×